Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
-
- Posts: 5
- Joined: 06 Sep 2016, 13:39
- Your CAR: Spark 150R-12
- SECU version: official SECU-3L
Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
Думаю досить багато користувачів блоків SECU-3, особливо micro, на різних мотоциклах з двигунами повітряного охолодження.
Але ж температурний режим таких двигунів відрізняється від водяного охолодження, і стандартна "карта коригування УОЗ від температури охолоджувальної рідини" з інтервалом температур від -30 до 120 г.Цельсія мало підходить. Та й інтервал від -30 г.Цельсія для мотоциклів не актуальний.
На таких двигунах доцільно використовувати Датчик температури LM135H (металевий корпус ТО), який безпечно вимірює температуру охолоджувальних ребер циліндра до 150 г.Цельсія, то ж потрібні і відповідні карти коригувань
Тож дуже просимо розробників ПО створити версії прошивок та менеджеру для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження з інтервалом карти коригування УОЗ від температури циліндра, наприклад, від 0 до 150 г.Цельсія.
Але ж температурний режим таких двигунів відрізняється від водяного охолодження, і стандартна "карта коригування УОЗ від температури охолоджувальної рідини" з інтервалом температур від -30 до 120 г.Цельсія мало підходить. Та й інтервал від -30 г.Цельсія для мотоциклів не актуальний.
На таких двигунах доцільно використовувати Датчик температури LM135H (металевий корпус ТО), який безпечно вимірює температуру охолоджувальних ребер циліндра до 150 г.Цельсія, то ж потрібні і відповідні карти коригувань
Тож дуже просимо розробників ПО створити версії прошивок та менеджеру для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження з інтервалом карти коригування УОЗ від температури циліндра, наприклад, від 0 до 150 г.Цельсія.
- strelok22
- Posts: 476
- Joined: 13 Sep 2013, 11:26
- Your CAR: Ваз
- SECU version: DIY SECU-3i
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 130 times
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
Це дуже добре, що SECU-3M використовувається на двигунах з повітряним охолодженням, якщо у вас є час ви могли б зробити фото та зробити опис. Щодо питання про підвищення границі температури, є можливість задавати таблицю згідно з вимог єксплуатації, таким чином можливо розширити діапазон температурної корекції
ВАЗ шестерка + SECU впрыск + ГБО 4 = достойный автомобильчик
-
- Posts: 168
- Joined: 03 Dec 2013, 16:01
- Your CAR: АЗЛК21412 УЗАМ331
- SECU version: official SECU-3T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 32 times
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
А використати NTC із заданням температурнлї кривої можливо?
NTC до 200 градусів здеється не проблема знайти.
NTC до 200 градусів здеється не проблема знайти.
АЗЛК21412 УЗАМ331 Secu-3T http://secu-3.org/forum/viewtopic.php?f=22&t=395#p10253
-
- Posts: 5
- Joined: 06 Sep 2016, 13:39
- Your CAR: Spark 150R-12
- SECU version: official SECU-3L
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
Можливо, але більше погоджень і калібрувань треба.
-
- Posts: 5
- Joined: 06 Sep 2016, 13:39
- Your CAR: Spark 150R-12
- SECU version: official SECU-3L
- STC
- Posts: 13843
- Joined: 30 Apr 2013, 23:41
- Your CAR: AZLK 2140
- SECU version: DIY SECU-3
- Location: North Korea
- Has thanked: 2160 times
- Been thanked: 4335 times
- Contact:
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
Да, таблица только до 120. Поэтому только LM135, он будет работать при 200.
Author of the SECU-3™ project http://SECU-3.org. An open source engine control unit / Ignition control system, (C) 2007.
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)
-
- Posts: 5
- Joined: 06 Sep 2016, 13:39
- Your CAR: Spark 150R-12
- SECU version: official SECU-3L
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
А чи можете здвинуть рамки шкали вікна (форми) у бік 0 - 150?STC wrote:Да, таблица только до 120. Поэтому только LM135, он будет работать при 200.
- STC
- Posts: 13843
- Joined: 30 Apr 2013, 23:41
- Your CAR: AZLK 2140
- SECU version: DIY SECU-3
- Location: North Korea
- Has thanked: 2160 times
- Been thanked: 4335 times
- Contact:
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
Пока нет на это времени, там не все так просто, нужно размер таблицы увеличивать. Используйте LM135, LM235, для них не нужна таблица.
Author of the SECU-3™ project http://SECU-3.org. An open source engine control unit / Ignition control system, (C) 2007.
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)
-
- Posts: 46
- Joined: 03 Sep 2016, 19:58
- Your CAR: Norton Commando
- SECU version: official SECU-3T
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 15 times
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
Apologies for posting in English.
From Google translate it appears this thread is about the temp detection for air cooled engines, the normal car engine has the water/methanol coolant and thermo detectors calibrated to max 100C as is the firmware so is not suitable. If this is not what the thread is about then ignore my reply.
I plan to fit Secu 3 to air cooled engines and initially will not be using a temperature detector, however when I do fit one instead of measuring the temp of the engine I will fit it so it measures the temperature of the oil inside the engine not the engine itself. The oil temp will be in the 70 to 80C on a normal air cooled engine.
Извинения для размещения на английском языке. С помощью Google перевести оказывается эта нить об обнаружении температуру для двигателей с воздушным охлаждением, обычный автомобильный двигатель имеет вода / метанол охлаждающей жидкости и детекторы термомеханические, градуированным макс 100 ° С, как это встроенное программное обеспечение таким образом, не подходит. Если это не то, что нить про то игнорировать мой ответ. Я планирую, чтобы соответствовать ВХСУ 3 для двигателей с воздушным охлаждением и первоначально не будет использовать датчик температуры, однако, когда я поместится на один вместо измерения темп двигателя я будет соответствовать его, чтобы он измеряет температуру масла в двигателе не сам двигатель. Температура масла будет в 70 до 80 ° С на обычный двигатель с воздушным охлаждением.
From Google translate it appears this thread is about the temp detection for air cooled engines, the normal car engine has the water/methanol coolant and thermo detectors calibrated to max 100C as is the firmware so is not suitable. If this is not what the thread is about then ignore my reply.
I plan to fit Secu 3 to air cooled engines and initially will not be using a temperature detector, however when I do fit one instead of measuring the temp of the engine I will fit it so it measures the temperature of the oil inside the engine not the engine itself. The oil temp will be in the 70 to 80C on a normal air cooled engine.
Извинения для размещения на английском языке. С помощью Google перевести оказывается эта нить об обнаружении температуру для двигателей с воздушным охлаждением, обычный автомобильный двигатель имеет вода / метанол охлаждающей жидкости и детекторы термомеханические, градуированным макс 100 ° С, как это встроенное программное обеспечение таким образом, не подходит. Если это не то, что нить про то игнорировать мой ответ. Я планирую, чтобы соответствовать ВХСУ 3 для двигателей с воздушным охлаждением и первоначально не будет использовать датчик температуры, однако, когда я поместится на один вместо измерения темп двигателя я будет соответствовать его, чтобы он измеряет температуру масла в двигателе не сам двигатель. Температура масла будет в 70 до 80 ° С на обычный двигатель с воздушным охлаждением.
- STC
- Posts: 13843
- Joined: 30 Apr 2013, 23:41
- Your CAR: AZLK 2140
- SECU version: DIY SECU-3
- Location: North Korea
- Has thanked: 2160 times
- Been thanked: 4335 times
- Contact:
Re: Прошивка для двигунів з повітряним охолодженням
Посмотрел код, если будет нужно, то смогу расширить диапазон температур в таблице зависимости напряжения датчика от температуры.
Author of the SECU-3™ project http://SECU-3.org. An open source engine control unit / Ignition control system, (C) 2007.
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)