American English British English Български Čeština Français Deutsch (Du) Magyar Italiano 日本語 Lietuvių Polski Српски Slovenčina Español (Tú) Türkçe Українська
Select language:

Подключение Лямбда-зонда.

<<

volanddemoor

User avatar

Posts: 26

Joined: 15 Nov 2017, 00:13

Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Post 06 Apr 2018, 20:18

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Доброго дня!
Підкажіть в чому може бути проблема.
Підключив лямду (рідна від c16nz), в неї один контакт. Підключив його до ADD_I1, ADD_O1 поставив галочку "инверсия", в менеджері показує напругу на "Вход 1" 0.02-0.04В. На самому розємі 0.8-0.4в.
Що порадите?
<<

wunder

User avatar

Posts: 2910

Joined: 19 Mar 2015, 16:50

Your CAR: 1gr

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 69 times
Been thanked: 359 times

Post 06 Apr 2018, 23:52

Re: Подключение Лямбда-зонда.

volanddemoor wrote:Доброго дня!
Підкажіть в чому може бути проблема.
Підключив лямду (рідна від c16nz), в неї один контакт. Підключив його до ADD_I1, ADD_O1 поставив галочку "инверсия", в менеджері показує напругу на "Вход 1" 0.02-0.04В. На самому розємі 0.8-0.4в.
Що порадите?
у моноопелей эбу масой прикручен к мотору и этим является общим для ДК.
<<

volanddemoor

User avatar

Posts: 26

Joined: 15 Nov 2017, 00:13

Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Post 07 Apr 2018, 21:06

Re: Подключение Лямбда-зонда.

wunder wrote:
volanddemoor wrote:Доброго дня!
Підкажіть в чому може бути проблема.
Підключив лямду (рідна від c16nz), в неї один контакт. Підключив його до ADD_I1, ADD_O1 поставив галочку "инверсия", в менеджері показує напругу на "Вход 1" 0.02-0.04В. На самому розємі 0.8-0.4в.
Що порадите?
у моноопелей эбу масой прикручен к мотору и этим является общим для ДК.

Що тоді робити? Підключати ДК з 2 або 4 виходами.
<<

STC

User avatar

Posts: 7975

Joined: 30 Apr 2013, 23:41

Location: Ukraine

Your CAR: AZLK 2140

SECU version: DIY SECU-3


Has thanked: 1024 times
Been thanked: 1831 times

Post 07 Apr 2018, 21:14

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Що тоді робити? Підключати ДК з 2 або 4 виходами.

Нет, просто подключить центральный контакт датчика на вход СЕКУ.
Author of the SECU-3™ project http://SECU-3.org. An open source engine control unit / Ignition control system, (C) 2007.
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)
<<

wunder

User avatar

Posts: 2910

Joined: 19 Mar 2015, 16:50

Your CAR: 1gr

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 69 times
Been thanked: 359 times

Post 07 Apr 2018, 21:31

Re: Подключение Лямбда-зонда.

STC wrote:
Що тоді робити? Підключати ДК з 2 або 4 виходами.

Нет, просто подключить центральный контакт датчика на вход СЕКУ.

сдаётся мне он так и сделал :D
<<

volanddemoor

User avatar

Posts: 26

Joined: 15 Nov 2017, 00:13

Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Post 07 Apr 2018, 21:38

Re: Подключение Лямбда-зонда.

STC wrote:
Що тоді робити? Підключати ДК з 2 або 4 виходами.

Нет, просто подключить центральный контакт датчика на вход СЕКУ.

Так і зробив. В секу менеджері напруга на вході 1 0.02в а на датчику 0.4-0.8.
<<

Jora

User avatar

Posts: 60

Joined: 31 May 2016, 12:19

Location: Дніпро

Your CAR: ВАЗ 21011

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times

Post 07 Apr 2018, 23:35

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Замінюй провод - він "з'їдає" твій сигнал. Можливо переріз проводу замалий. Також заміряй опір мвж массою лямбди і массою на блоці SECU.
<<

volanddemoor

User avatar

Posts: 26

Joined: 15 Nov 2017, 00:13

Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Post 08 Apr 2018, 07:21

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Jora wrote:Замінюй провод - він "з'їдає" твій сигнал. Можливо переріз проводу замалий. Також заміряй опір мвж массою лямбди і массою на блоці SECU.

Порадите який провід., січення та к-сть жил потрібно? Маса секу на двигуні так як у стандартного ЕБУ. Опір 0.02 ом так як і при замкнутих щупах.
<<

Jora

User avatar

Posts: 60

Joined: 31 May 2016, 12:19

Location: Дніпро

Your CAR: ВАЗ 21011

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 23 times
Been thanked: 4 times

Post 08 Apr 2018, 08:26

Re: Подключение Лямбда-зонда.

volanddemoor wrote:
Jora wrote:Замінюй провод - він "з'їдає" твій сигнал. Можливо переріз проводу замалий. Також заміряй опір мвж массою лямбди і массою на блоці SECU.

Порадите який провід., січення та к-сть жил потрібно? Маса секу на двигуні так як у стандартного ЕБУ. Опір 0.02 ом так як і при замкнутих щупах.

По-перше тут http://secu-3.org/installation-manual-secu-3t/?lang=RU#%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%B5%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8E
По-друге тут http://secu-3.org/forum/viewtopic.php?f=15&t=199#p2839
Також я питав який опір між масою самого датчика та масою блока? Бо не факт що маса по вихлопній системі достатньо надійна.
<<

volanddemoor

User avatar

Posts: 26

Joined: 15 Nov 2017, 00:13

Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT

SECU version: official SECU-3T


Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Post 08 Apr 2018, 17:41

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Jora wrote:
volanddemoor wrote:
Jora wrote:Замінюй провод - він "з'їдає" твій сигнал. Можливо переріз проводу замалий. Також заміряй опір мвж массою лямбди і массою на блоці SECU.

Порадите який провід., січення та к-сть жил потрібно? Маса секу на двигуні так як у стандартного ЕБУ. Опір 0.02 ом так як і при замкнутих щупах.

По-перше тут http://secu-3.org/installation-manual-secu-3t/?lang=RU#%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%B5%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8E
По-друге тут http://secu-3.org/forum/viewtopic.php?f=15&t=199#p2839
Також я питав який опір між масою самого датчика та масою блока? Бо не факт що маса по вихлопній системі достатньо надійна.

Опір я писав що 0,02 ом. Провід 0,5 мм2 без екрану. Можливо потрібен екранований?
Опір проводу від ДК до секу 0,02-0,04 ом.
PreviousNext

Return to Аппаратное обеспечение

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.