Ну тоді поясни мені як ти вимірюєш напругу на датчику 0.4-0.8, а на фішці блоку SECU вже 0.02 ?
Якщо той провод має низький опір, а також між масою датчика (це є сама гайка датчика, на всяк випадок) і брудною масою блоку SECU теж малий опір - то напруги повинні бути практично однаковими. Так, краще використовувати екранований кабель, але без екрану такої просадки просто неповинно бути.
Якщо ж ти вводиш в оману і не заміряв напругу, то замірюй і якщо вони всеж таки однакові то перевір ще свої налаштування на вкладці "7:Компенс. погрешн. АЦП".
Jora wrote:Ну тоді поясни мені як ти вимірюєш напругу на датчику 0.4-0.8, а на фішці блоку SECU вже 0.02 ?
Якщо той провод має низький опір, а також між масою датчика (це є сама гайка датчика, на всяк випадок) і брудною масою блоку SECU теж малий опір - то напруги повинні бути практично однаковими. Так, краще використовувати екранований кабель, але без екрану такої просадки просто неповинно бути.
Якщо ж ти вводиш в оману і не заміряв напругу, то замірюй і якщо вони всеж таки однакові то перевір ще свої налаштування на вкладці "7:Компенс. погрешн. АЦП".
Знімаю фішку з датчика, заводжу двигун, мінусовий щуп на кришку клапанів а плюсом на роз'єм датчика. І мультиметр показує 0.4-0.8в.
Я не міряю напругу на розємі секу! В менеджері секу показу напругу на вході 1 0,02в. Щоб підключити щуп до розєму мушу його від секу віддати. А тоді двигун не працює і немає ніякої напруги. Можу поміряти опір між двома кінцями проводу і він 0.03-0.04 ом.
volanddemoor wrote:Доброго дня!
Підкажіть в чому може бути проблема.
Підключив лямду (рідна від c16nz), в неї один контакт. Підключив його до ADD_I1, ADD_O1 поставив галочку "инверсия", в менеджері показує напругу на "Вход 1" 0.02-0.04В. На самому розємі 0.8-0.4в.
Що порадите?
Так і є, інверсія потрібна 100%. Перечитав мануал:
Примечание: универсальные входы-выходы ADD_IO1 и ADD_IO2 по умолчанию
сконфигурированы как выходы зажигания (IGN_OUT5 и IGN_OUT6), поэтому напряжение на
приборах будет равно 0. Для отображения напряжения необходимо включить инверсию данных
выходов на вкладке «Данные прошивки» (кнопка «Переназн. IO»).
Здравствуйте, коллеги.
Столкнулся с неожиданной проблемой,- в СЕКУ-3Т нет вывода для управления подогревом датчика кислорода. Страшно неохота пробовать и ошибаться. Кто-нибудь решал подобную проблему? Как можно нормально подсоединить подогрев? Поставить реле? И есть ли поддержка управлением подогрева в текущей прошивке? Я уже использовал оба дополнительных универсальных вывода, что еще можно переназначить? (Свободны датчики детонации, управление карбюратором...)
Заранее спасибо за советы.
bd5pilot