Подключение Лямбда-зонда.

Обсуждаем, подключаем и настраиваем:
датчики, коммутаторы, катушки, бензонасос, ШД, клапаны, провода и т.п.
Post Reply
volanddemoor
Posts: 28
Joined: 15 Nov 2017, 00:13
Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT
SECU version: official SECU-3T

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by volanddemoor »

Jora wrote:
volanddemoor wrote:
Jora wrote:Замінюй провод - він "з'їдає" твій сигнал. Можливо переріз проводу замалий. Також заміряй опір мвж массою лямбди і массою на блоці SECU.
Порадите який провід., січення та к-сть жил потрібно? Маса секу на двигуні так як у стандартного ЕБУ. Опір 0.02 ом так як і при замкнутих щупах.
По-перше тут http://secu-3.org/installation-manual-s ... 0%B8%D1%8E
По-друге тут http://secu-3.org/forum/viewtopic.php?f=15&t=199#p2839
Також я питав який опір між масою самого датчика та масою блока? Бо не факт що маса по вихлопній системі достатньо надійна.
Опір я писав що 0,02 ом. Провід 0,5 мм2 без екрану. Можливо потрібен екранований?
Опір проводу від ДК до секу 0,02-0,04 ом.
User avatar
Jora
Posts: 100
Joined: 31 May 2016, 12:19
Your CAR: ВАЗ 21011
SECU version: official SECU-3T
Location: Дніпро
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by Jora »

Ну тоді поясни мені як ти вимірюєш напругу на датчику 0.4-0.8, а на фішці блоку SECU вже 0.02 ?
Якщо той провод має низький опір, а також між масою датчика (це є сама гайка датчика, на всяк випадок) і брудною масою блоку SECU теж малий опір - то напруги повинні бути практично однаковими. Так, краще використовувати екранований кабель, але без екрану такої просадки просто неповинно бути.
Якщо ж ти вводиш в оману і не заміряв напругу, то замірюй і якщо вони всеж таки однакові то перевір ще свої налаштування на вкладці "7:Компенс. погрешн. АЦП".
volanddemoor
Posts: 28
Joined: 15 Nov 2017, 00:13
Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT
SECU version: official SECU-3T

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by volanddemoor »

Jora wrote:Ну тоді поясни мені як ти вимірюєш напругу на датчику 0.4-0.8, а на фішці блоку SECU вже 0.02 ?
Якщо той провод має низький опір, а також між масою датчика (це є сама гайка датчика, на всяк випадок) і брудною масою блоку SECU теж малий опір - то напруги повинні бути практично однаковими. Так, краще використовувати екранований кабель, але без екрану такої просадки просто неповинно бути.
Якщо ж ти вводиш в оману і не заміряв напругу, то замірюй і якщо вони всеж таки однакові то перевір ще свої налаштування на вкладці "7:Компенс. погрешн. АЦП".
Знімаю фішку з датчика, заводжу двигун, мінусовий щуп на кришку клапанів а плюсом на роз'єм датчика. І мультиметр показує 0.4-0.8в.

Я не міряю напругу на розємі секу! В менеджері секу показу напругу на вході 1 0,02в. Щоб підключити щуп до розєму мушу його від секу віддати. А тоді двигун не працює і немає ніякої напруги. Можу поміряти опір між двома кінцями проводу і він 0.03-0.04 ом.
User avatar
wunder
Posts: 6406
Joined: 19 Mar 2015, 16:50
Your CAR: 1gr
SECU version: DIY SECU-3i TBZ
Has thanked: 145 times
Been thanked: 998 times
Contact:

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by wunder »

У сирих значеннях що показує?
Last edited by wunder on 09 Apr 2018, 00:10, edited 1 time in total.
User avatar
Jora
Posts: 100
Joined: 31 May 2016, 12:19
Your CAR: ВАЗ 21011
SECU version: official SECU-3T
Location: Дніпро
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by Jora »

То начебто не так підключати треба?
Сам датчик до KS_2, ADD_I1 переназначити як LAMBDA
Не так?

Навіщо інверсія?
User avatar
wunder
Posts: 6406
Joined: 19 Mar 2015, 16:50
Your CAR: 1gr
SECU version: DIY SECU-3i TBZ
Has thanked: 145 times
Been thanked: 998 times
Contact:

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by wunder »

volanddemoor wrote:Доброго дня!
Підкажіть в чому може бути проблема.
Підключив лямду (рідна від c16nz), в неї один контакт. Підключив його до ADD_I1, ADD_O1 поставив галочку "инверсия", в менеджері показує напругу на "Вход 1" 0.02-0.04В. На самому розємі 0.8-0.4в.
Що порадите?
User avatar
Jora
Posts: 100
Joined: 31 May 2016, 12:19
Your CAR: ВАЗ 21011
SECU version: official SECU-3T
Location: Дніпро
Has thanked: 28 times
Been thanked: 10 times

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by Jora »

Так і є, інверсія потрібна 100%. Перечитав мануал:
Примечание: универсальные входы-выходы ADD_IO1 и ADD_IO2 по умолчанию
сконфигурированы как выходы зажигания (IGN_OUT5 и IGN_OUT6), поэтому напряжение на
приборах будет равно 0. Для отображения напряжения необходимо включить инверсию данных
выходов на вкладке «Данные прошивки» (кнопка «Переназн. IO»).
volanddemoor
Posts: 28
Joined: 15 Nov 2017, 00:13
Your CAR: Opel Kadett 1.6i KAT
SECU version: official SECU-3T

Re: Подключение Лямбда-зонда.

Post by volanddemoor »

wunder wrote:У сирих значеннях що показує?
От цього не глянув. Гляну і відпишу.
User avatar
bd5pilot
Posts: 93
Joined: 17 Dec 2017, 23:03
Your CAR: I go on foot
SECU version: official SECU-3T
Has thanked: 13 times
Been thanked: 1 time

Подсоединение Датчика Кислорода с подогревом

Post by bd5pilot »

Здравствуйте, коллеги.
Столкнулся с неожиданной проблемой,- в СЕКУ-3Т нет вывода для управления подогревом датчика кислорода. Страшно неохота пробовать и ошибаться. Кто-нибудь решал подобную проблему? Как можно нормально подсоединить подогрев? Поставить реле? И есть ли поддержка управлением подогрева в текущей прошивке? Я уже использовал оба дополнительных универсальных вывода, что еще можно переназначить? (Свободны датчики детонации, управление карбюратором...)
Заранее спасибо за советы.
bd5pilot
С уважением,
bd5pilot.
User avatar
STC
Posts: 13843
Joined: 30 Apr 2013, 23:41
Your CAR: AZLK 2140
SECU version: DIY SECU-3
Location: North Korea
Has thanked: 2160 times
Been thanked: 4335 times
Contact:

Re: Подсоединение Датчика Кислорода с подогревом

Post by STC »

Читай анонс к тестовому релизу http://secu-3.org/forum/viewtopic.php?f ... 760#p39343
Управление подогревом ДК реализовано в последнем ПО.
Author of the SECU-3™ project http://SECU-3.org. An open source engine control unit / Ignition control system, (C) 2007.
Клуб проекта в Facebook https://www.facebook.com/groups/secu3club
Клуб проекта ВКонтакте https://vk.com/secu3club (вступаем!)
Post Reply

Return to “Датчики и исполнительные механизмы”